2011.06.08.
23:59

Írta: dnlm

Levél otthonra

Kedves Asztal!

Leírhatatlan fájdalmat okoztál nekem. Igaz, én is beléd rúgtam és te is belém, de ameddig én sírva, zokogva kiabáltam a fájdalomtól, te csak álltál és néztél, mereven, mintha mi sem történt volna. Ennyi év után nem ezt vártam volna, csalódottságom határtalan. Kapcsolatunkat lezártnak tekintem. Mindennek ellenére kívánom, hogy sikeres légy az életedben.

ui.: Télen lehet, hogy szükségünk lesz rád.

Dani

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanz-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr692969477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása