2011.06.09.
00:23

Írta: dnlm

Nyár

Kisfiú: (izgatottan) Szia!

Kislány: (nyugodtan, érett kislány, minden fortéllyal rendelkezik) Szia!

Kisfiú: (kitárja szívét) Hoztam neked cseresznyét.

Kislány: (csalódottan) Csak ennyi? Petitől már kaptam cseresznyét.

Kisfiú: (zavarba jön) De ez az én cseresznyém, otthon szedtem, a sajátom.

Kislány: (sértődötten) Ilyenem már pedig van.

Kisfiú: (összetörten) Akkor megeszem én.

Kislány: (oda sem néz) Jó! Pá.

Kisfiú: (oda veti búcsúként) Kérsz belőle?

Kislány: (magáról megfeledkezve) Igen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanz-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr652969514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása