2009.11.04.
21:28

Írta: dnlm

k-4zet

Kislány: (büszkén, már-már nagyképűen) Nézd mit kaptam!

Kisfiú: (csodálkozva/bután) Azta! Mi a csuda ez?

Kislány: (büszkén, de már ő is bután) Nem tudom. De tök szép!

Kisfiú: (kíváncsian, irigység sárgájával szeme alatt) Kitől kaptad?

Kislány: (fejével az ajtó felé bólint) Anyáéktól.

Kisfiú: (már a bőre is sárga) Miért?

Kislány: (primadonna) Mert elénekeltem nekik egy népdalt.

Kisfiú: (gyanakvón) Melyiket?

Kislány: (gyermeteg büszkeséggel) A gólya-gólya gilicét.

Kisfiú: (meghökkenve) De hát azt én énekeltem előbb neked!!!

Kislány: (kegyetlenül) Igen, és én arattam le vele a dicsőséget.

Kisfiú: (világ kegyetlensége ül a vállára) Ez nem ér! Csaló vagy!

Kislány: (kegyetlenül kegyetlen) Hát tökmag, az élet kemény. Szokj hozzá. Énekelj nekik valami mást!

Kisfiú: (rájőve saját műveletlenségére) De csak ezt tudtam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanz-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr751501087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása