2009.09.28.
10:43

Írta: dnlm

ágyban

Kisfiú: Álmos vagyok.

 

Kislány: Én is.

 

Kisfiú: Aludjunk még.

 

Kislány: Nem lehet.

 

Kisfiú: Miért?

 

Kislány: (tudálékosan) Mert kötelezettségeink vannak.

 

Kisfiú: (büszkén, azt hiszi okosabb) Én rebellis vagyok.

 

Kislány: Nem vagy te semmi.

 

Kisfiú: (duzzogva) Már pedig én alszom.

 

Kislány: (gonoszul) Nem hagylak. Irány az ovi!

 

Kisfiú: (hisztizik) Alszom! Alszom! Alszom!

 

Kislány: Halkabban!

 

Anyuka: (holt álmosan) Gyerekek, maradjatok csendben és aludjatok.  Hajnali kettő van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanz-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr971412349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása