2009.09.23.
19:36

Írta: dnlm

Tanulság - Párbeszéd a fürdőkádból

Kislány: Mit csinálsz?

Kisfiú: (magas hangon) Lány vagyok, lány vagyok!!

Kislány: Te nem lehetsz lány, hiszen neked fütyölőd vaan!!

Kisfiú: Nézd! Én tudok csinálni olyat, hogy ne látszódjon. (combjai közé gyürködi az anyagot)

Kislány: De attól még ott van, csak nem látszódik!! Hülye!!

Kisfiú: (magas hangon) Lány vagyok, lány vagyok!!

Kislány: (magasfokú pedagógiai érzékkel) Jól van, lány vagy. Elhiszem. De meg kell néznem valamit. Állj terpeszbe!

Kisfiú: (magasfokú gyanakodással szemében) Minek?

Kislány: Ez a végső teszt, hogy eldöntsük lány vagy-e.

Kisfiú: (megadóan terpeszbe áll) Na?

Kislány: (teljes erőből tökön rúgja)

Kisfiú: (Üvölt, mint akit épp tökön rúgtak) ÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Kislány: Hát, te nem vagy lány.


Tanulság

Ne próbálj meg más lenni, mint akinek megszülettél, mert fájni fog. Nagyon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanz-haz.blog.hu/api/trackback/id/tr211402551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása